Általános szerződési feltételek
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el az ÁSZF tartalmát! Ha kérdése merült fel, lépjen velünk kapcsolatba a megadott elérhetőségeken!
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
A hajapolas.kataicosmetics.hu használata közben és a webáruházban történő vásárlás során az Ön Szolgáltatója:
Név: Schuszter Zoltánné Egyéni Vállalkozó
Székhely: 1239 Budapest, Sisak utca 12/A
Adószáma: 68684455-1-43
Központi e-mail cím: info@kataicosmetics.hu
A szerződés nyelve: magyar
A webtárhely szolgáltató adatai:
Név: SalesNet Média Kft.
Székhely: 1174 Budapest, Aranykoszorú köz 6. C/2.
E-mail: marketing@salesnet.hu
A levelezőtárhely szolgáltató adatai:
Név: UNAS Online Kft.
Székhely: 9400 Sopron, Kőszegi út 14.
E-mail: unas@unas.hu
A hajapolas.kataicosmetics.hu webáruházban történő megrendelés, illetve vásárlás feltétele a webáruház Általános Szerződési Feltételeinek (a továbbiakban „ÁSZF”) elfogadása. Kérjük, figyelmesen olvassa el a webáruház általános szerződési feltételeit! Csak abban az esetben rendeljen termékeket a rendszer segítségével, amennyiben az ÁSZF-ben közölt feltételeket maradéktalanul megértette és elfogadja.
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
2.1 Fogalmak
Felhasználó, Vásárló: felhasználónak minősül minden olyan weboldalt látogató személy, aki önszántából, szabad akaratából tekinti meg a weboldalt információszerzés vagy termékvásárlás céljából. A Felhasználó magára nézve a szabályzat pontjait kötelező érvényűnek veszi és betartja. A webáruházban történő vásárlás feltétele az ÁSZF elolvasása, megértése és elfogadása.
Szolgáltató: szolgáltatónak minősül az 1. pontban megjelölt vállalkozás.
2.2 Jogi háttér
A Kátai Cosmetics által üzemeltetett webshop alapvető működési elvei összhangban vannak a hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
- 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.);
- 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
- 1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről (Fgytv.);
- 2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.);
- 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);
- 2003. évi C. törvény – az elektronikus hírközlésről (Eht.);
- 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.),
- 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.3 Szolgáltatói jog
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a weboldal bármely részét érintő módosításokra, különösen tartalmi vagy képi elemek cseréjét illetően, valamint a webshopban feltüntetett árakra vonatkozóan.
Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak részben vagy egészben történő letöltése, átemelése, elektronikus tárolása, feldolgozása vagy felhasználása, értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.4 Hatály
A jelen ÁSZF 2020. Szeptember 1. napjától visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket. A Felhasználó magára nézve a szabályzat pontjait kötelező érvényűnek veszi és betartja. A webáruházban történő vásárlás feltétele az ÁSZF elolvasása, megértése és elfogadása.
3. A WEBÁRUHÁZBAN FORGALMAZOTT TERMÉKEK
A webáruházban kínált termékek kizárólag online rendelhetőek meg! A megrendelés véglegesítéséhez elengedhetetlen az ÁSZF megismerése és elfogadása a jelölőnégyzet segítségével. A vállalkozás székhelyén nincs lehetőség vásárlásra.
Áraink forintban értendőek, minden esetben tartalmazzák a törvényben előírt Áfát-t, a csomagolás díját, azonban nem tartalmazzák a szállítási díjat.
4. RENDELÉS MENETE A WEBÁRUHÁZBAN
4.1 Általános információk
A webáruházban történő vásárlás előzetes regisztrációval vagy nélküle történik. Érvényes rendelés csak a vásárlás lebonyolításához szükséges információk megadását követően adható le, melyek a következők:
- A megrendelő neve;
- e-mail címe, telefonszáma;
- a megrendelő címe, illetve szállítási címe, ha a kettő nem azonos;
- fizetési és szállítási mód kiválasztása
A hiányos, vagy valótlan adatokkal leadott rendeléseket érvénytelennek tekintjük, azok a rendszerből törlésre kerülnek.
A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.
A kosár tartalma a vásárlás során bármikor - a legfelső sorban lévő „kosár” ikonra kattintva – megtekinthető.
Ajándékutalvány vásárlása esetén az utalvány postai úton kerül kézbesítésre, tartalmazva a felhasználható kuponkódot. Az ajándékutalvány a kiállítástól számított 6 hónapon belül használható fel a hajapolas.kataicosmetics.hu weboldalon megvásárolható termékekre. Az ajándékutalvány készpénzre nem váltható.
4.2 Megrendelés lépései:
1. Termék kiválasztása, termékismertető elolvasása
Minden esetben feltüntetjük a webáruházban forgalmazott termékek pontos és eredeti nevét, árát, gyártóját, képi illusztrációt, a termék státuszát (készleten vagy rendelhető).
A webshopban felmerülő technikai hiba vagy emberi mulasztás esetén a terméktájékoztatásnál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ezekben az esetekben a hiba felismerése és javítása után tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően megerősítheti vagy törölheti a megrendelést.
2. Termék kosárba helyezése
Egy termék kiválasztását és kosárba helyezését követően Önnek lehetősége van további termékek megtekintésére és kiválasztására, vagy a „Kosár“ ikonra kattintva a vásárlás véglegesítésére.
A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.
3. Kosár áttekintése
A Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát áttekinteni a megrendelés véglegesítése előtt.
A Kosárban látható a kiválasztott termék/ek pontos megnevezése és a vásárlási mennyiség, a termék ára. A szállítási költség és a teljes fizetendő végösszeg a megrendelést véglegesítő űrlapban látható.
Az árak forintban kerülnek feltüntetésre és tartalmazzák az áfát.
4. Fizetési és szállítási mód kiválasztása
Az alábbi fizetési módok közül válaszhat:
- banki átutalás előre
- utánvét (kizárólag FoxPost csomagautomatából történő átvétel esetén)
- bankkártyás fizetés
Az alábbi szállítási módok közül választhat:
- házhozszállítás (átvevőhely)
- FoxPost csomagautomata (Belföld)
- MPL Futárszolgálat (Nemzetközi)
5. Megrendelés
A „Megrendelés“ gombra kattintva Önnek lehetősége van a rendeléshez szükséges adatok megadására és a vásárlás véglegesítésére.
6. Adatok megadása
(név, e-mail, telefon, számlázási adatok, szállítási adatok) A számlázási és szállítási adatok megadása minden esetben kötelező!
A szállítási adatok megadását követően lehetősége van a jelölőnégyzet segítségével a számlázási adatokhoz átemelni a szállítási adatokat, amennyiben a számlázási és szállítási név, cím megegyezik.
FoxPost kézbesítés kérése esetén itt van lehetősége kiválasztani az Önhöz legközelebb eső automatát. A házhozszállításról Ön minden esetben e-mail és/vagy sms értesítést kap.
Amennyiben az átvevőhelyről vagy a csomagautomatából nem kerül átvételre a csomag a megadott határidőn belül, vagy a futár nem találja a címzettet, abban az esetben csomagját a partner visszajuttatja hozzánk. Ebben az esetben pénzvisszafizetésre nincs lehetőség! Kérheti csomagja újbóli kézbesítését, azonban ebben az esetben az újbóli kiszállítási költség a Vásárlót terheli. A másodszori kézbesítés díját előre átutalással szíveskedjen rendezni! Sikeres fizetést követően csomagja újból feladásra kerül.
A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző műveletre, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ha a megrendelés elküldését követően hibát észlel a megadott adatokban, írjon ügyfélszolgálatunknak! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
7. ÁSZF és Adatvédelmi Szabályzat elolvasása és elfogadása
Az Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi Szabályzatban rögzített feltételeket minden esetben olvassa el! Megrendelését csak abban az esetben véglegesítheti, ha nyilatkozik arról, hogy a weboldal használatára és a vásárlásra vonatkozó feltételeket megismerte és elfogadta.
Az ÁSZF-ben szereplő információk megismerése, a jogok érvényesítése és a kötelezettségek betartása mindkét fél számára kötelező érvényűek.
Adatvédelmi Szabályzatunk a GDPR irányelvek alapján került kialakításra.
8. Megrendelés elküldése
A megrendelés elküldése előtt, kérjük, még egyszer ellenőrizze a megadott személyes adatok helyességét, valamint a kosár tartalmát. A megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja a rendszer.
9. Visszaigazoló e-mail megérkezése
A megrendelés beérkezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt a megadott e-mail címen.
Fontos! Minden esetben valós adatokat és érvényes elérhetőségeket adjon meg. A nem megfelelő adatok megadásából eredő károkért a Kátai Cosmetics felelősséget nem vállal!
A rendelés leadását követően, amennyiben hibát talál a visszaigazolásban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy adatait módosíthassuk.
5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE
A megrendelés leadását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. A feldolgozási idő 2-10 munkanap között változhat a fizetési mód kiválasztásától és a termék rendelkezésre állásától függően. Nem vállalunk felelősséget a rajtunk kívül álló okok miatt bekövetkező változás vagy késedelem miatt.
A megrendelés beérkezését követően e-mailben tájékoztatjuk a Vásárlót a megjelölt fizetési móddal kapcsolatos információkról, mint például bankszámlaszám, utalási adatok.
Webáruházunk proforma számlát vagy díjbekérőt küldd, amennyiben átutalásos vagy bankkártyával történő fizetési módot választ. A tájékoztató e-mailben kiküldött adatok alapján van lehetősége a fizetésre. A tájékoztató e-mailt követően Önnek 5 munkanapja van a pénzügyi teljesítésre. Amennyiben a pénzügyi teljesítés nem történik meg a megadott határidőn belül, akkor azt a vásárlástól történő elállásnak tekintjük és töröljük megrendelését a rendszerünkből.
Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése, a csomag feladása a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy megérkezett a vásárlás összege a bankszámlánkra. Sikeres pénzügyi teljesítés esetén a
„Fizetés státusza: teljesítve“.
Utánvétes fizetési lehetőséget házhozszállítás és FoxPost automatás kézbesítés esetén tudunk biztosítani. Ennek a fizetési módnak a kiválasztásakor a megrendelés teljesítését azonnal megkezdjük. A kézbesítésig a
„Fizetés státusza: várakozó“. Sikeres fizetés és átvételt követően a „Fizetés státusza: teljesítve“.
A csomagautomatánál bankkártyával történő fizetésre van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csomagtároló ajtaja csak sikeres fizetés esetén nyílik ki.
6. FIZETÉS, SZÁMLA KIÁLLÍTÁSA
6.1 Fizetési módok
Az alábbi fizetési módok közül válaszhat:
- banki átutalás előre
- bankkártyás fizetés online (OTP SimplePay rendszer)
- utánvét
Ha Ön fizetési módként a banki átutalást jelölte meg a vásárlás során, akkor kérjük a visszaigazoló e- mailtől számítva 5 munkanapon belül utalja át a Megrendelőlapon szereplő bruttó végösszeget (termék/ek ára + szállítási költség). A megjegyzés rovatba kérjük, tüntesse fel a “Megrendelés azonosítóját”! Amennyiben a pénzügyi teljesítés nem történik meg a megadott határidőn belül, akkor azt a vásárlástól történő elállásnak tekintjük és töröljük megrendelését a rendszerünkből.
- utánvét
Amennyiben utánvéttel szeretne fizetni, abban az esetben kérjük, megrendelése során válassza szállítási módnak a FoxPost automatából történő csomagfelvételt vagy a házhozszállítást. Utánvétes fizetési mód választásakor a megrendelés teljesítését azonnal megkezdjük. A csomagautomatánál bankkártyával történő fizetésre van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csomagtároló ajtaja csak sikeres fizetés esetén nyílik ki.
6.2 Számlázás
A hajapolas.kataicosmetics.hu webshopjában történő megrendelés esetén a rendszer e-mailben elküldi Önnek automatikusan a Megrendelőlapot. A megrendelés feldolgozásáról visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt, amely tartalmazza a fizetési és szállítási információkat. A visszaigazoló e-mail automatikus. A megrendelés feldolgozása 2-10 munkanap. Amennyiben az automatikus e-mailt nem kapja meg közvetlenül a rendelést követően, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
Vásárlásáról minden esetben áfás számlát állítunk ki. A csomag tartalmazza a megvásárolt terméket vagy termékeket, használati útmutatókat és információs anyagokat, valamint a papír alapú számlát.
Kérésre a számlát .pdf formátumban elküldjük Önnek a rendelés során megadott e-mail címre. Az e-mailben kiküldött számla nem minősül e-számlának!
Számláink minden esetben megfelelnek a hatályos jogszabályoknak.
7. SZÁLLÍTÁS
Webáruházunk több féle szállítási és kézbesítési lehetőséget kínál. Az Önnek megfelelő kézbesítési mód kiválasztása után láthatja a termék/ek szállítási díjjal megnövelt végösszegét.
Magyarország területén bármely településen, bármilyen szállítási címre kérhető kiszállítás. A szállítási határidő a rendelés leadását követő 2-6 munkanap.
Fontos! A szállítási díjak egy alkalomra vonatkoznak!
Amennyiben az átvételi helyről vagy a csomagautomatából nem kerül átvételre a csomag a megadott határidőn belül, vagy a futár nem találja a címzettet, abban az esetben csomagját a partner visszajuttatja hozzánk. Ebben az esetben pénzvisszafizetésre nincs lehetőség!
Kérheti csomagja újbóli kézbesítését, azonban ebben az esetben az újbóli kiszállítási költség a Vásárlót terheli. A másodszori kézbesítés díját előre átutalással szíveskedjen rendezni! Sikeres fizetést követően csomagja újból feladásra kerül.
Szállítási díjaink belföldi címre történő szállítás esetén:
Kosárérték szerint | FOXPOST csomagautomata | Házhozszállítás |
15 000 Ft alatt | 1 100 Ft Utánvét esetén +300 Ft felárat számítunk fel. |
1 900 Ft Utánvét esetén +300 Ft felárat számítunk fel. |
15 000 Ft felett | Ingyenes | 1 900 Ft Utánvét esetén +300 Ft felárat számítunk fel. |
25 000 Ft felett | Ingyenes | Ingyenes |
7.1 Házhozszállítás
A szállítást a FoxPost, a DPD, az Express One vagy a Magyar Posta végezheti. A fenti szállítási költségek belföldi szállítás esetében érvényesek.
Amennyiben kérése, kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatával a tájékoztató e-mailben megadott információk alapján.
A Szolgáltató, Kátai Cosmetics minden esetben gondoskodik a termékek megfelelő csomagolásáról és a lehető legrövidebb időn belül a kézbesítőnek történő átadásáról.
A szállítás során keletkezett sérülésekért vagy károkért minden esetben a szállítást végző partner vállalja a felelősséget. Amennyiben csomagja sérült vagy elveszett, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A csomag átadását követően keletkezett károkért a Kátai Cosmetics nem vállal felelősséget. Szállításból eredő sérülés esetén utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
7.2 Csomagautomata
A csomagautomatába történő kézbesítés esetén a szállítást a FoxPost Zrt. végzi. A kézbesítési lehetőség belföldi csomagautomata megadása esetén lehetséges.
Csomagautomatába történő kézbesítés esetén lehetősége van előre (banki átutalással), vagy utánvéttel fizetni.
A kézbesítési folyamat során a FoxPost minden esetben értesítést küld a Vásárló részére.
A csomag feladása banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén, sikeres pénzügyi teljesítést követően történik meg. Utánvétes fizetés esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy a csomagautomatánál bankkártyával van lehetősége a vételárat rendezni. A csomagtároló ajtaja csak sikeres fizetés esetén nyílik ki.
Amennyiben kérése, kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a FoxPost ügyfélszolgálatával:
FoxPost Ügyfélszolgálat
A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik. Telefonszám: +36 1 999 0369 (normál tarifával hívható belföldi telefonszám)
E-mail: info@foxpost.hu
A szállítás során keletkezett sérülésekért vagy károkért minden esetben a szállítást végző partner vállalja a felelősséget. Amennyiben csomagja sérült vagy elveszett, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A csomag átadását követően keletkezett károkért a Kátai Cosmetics nem vállal felelősséget.
8. ELÁLLÁS JOGA
Az elállási jogokat az elállási feltételek c. dokumentum szabályozza, melyet ide kattinvta tölthet le.
9. VEGYES RENDELKEZÉSEK
A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezek mellett figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.
Az ÁSZF feltételeket a Kátai Cosmetics– a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A Szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja a webshopot és megrendelést ad le, azt a Szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.
10. EGYÉB TUDNIVALÓK
10.1 Árak
A webáruházban a termékek adatlapjain feltüntetett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek csak a termék árát jelölik, nem tartalmazzák a felmerülő szállítási költséget. A ténylegesen fizetendő összeget a rendelés végén, a „Végösszeg” pont tartalmazza.
A termékek adatlapjain szereplő mindenkori ajánlati áraink az adott pillanatban érvényes árakat jelentik, az árváltoztatás jogát a megrendelés feldolgozásáig fenntartjuk.
10.2 Az adásvételi szerződés létrejötte
Ha a Felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Vásárló (Felhasználó) és a Szolgáltató között. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.
A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
11. PANASZKEZELÉS RENDJE
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
A Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást és együttműködik annak eljárása során. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.
A Vásárló fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/.
A Szolgáltató és a Vásárlók közöttük esetleg felmerülő vitás kérdéseket békés úton rendezik, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, a vitás ügyeket megoldás céljából a Fővárosi Törvényszék elé kell terjeszteni, amennyiben az nem ellentétes a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben rögzített a vállalkozás által a Vásárlóval szemben, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránt indított perre vonatkozó illetékeségi kikötéssel.
12. SZERZŐI JOGOK
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Schuszter Zoltánné EV.
14. FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
Minden olyan információ, amit a hajapolas.kataicosmetics.hu oldalon talál – ideértve a szövegeket, grafikákat és képanyagokat, illetve minden egyéb anyagot, amelyet az oldal tartalmaz, az általános információszerzést szolgálják.
A hajapolas.kataicosmetics.hu webshopjában elérhető termékeket mindenki saját felelősségére vásárolja meg és használja.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, szolgáltató szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
A Szolgáltatótól az interneten történő megrendelés feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A Szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:
- Az internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webshop akadálytalan működését és a vásárlást;
- az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémáért;
- bármilyen adatvesztésért;
- bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver vagy hardver nem megfelelő működésének következményeiért;
- a Szolgáltató hálózataiban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
A Szolgáltatónak joga van előzetes értesítés nélkül, bármikor módosítani a webshop oldalain található információkat, vagy az oldalakon feltüntetett termékeket és árakat.
15. ADATVÉDELEM
A hajapolas.kataicosmetics.hu Adatvédelmi Szabályzattal rendelkezik.